Reviews van deze auteur (0)

jahoor, prettige wedstrijd.

Review over VIABUY

Ik heb deze kaart nu een jaar of 1.5. Ik gebruik hem zakelijk omdat ik veel met facebook werk en dat alleen met een creditcard kan. Omdat ik geen kredieten wil vind ik het fijner om dit met een debet kaart te doen.

Ik geef op jaarbasis ongeveer 1200 euro uit aan adverteren via Facebook.

Het valt mij op dat bij grotere bedragen ineens mijn naam geverifieerd moet worden......... en dat duurt een dag of 10. Nou heb ik een naam die 17 keer voorkomt in Nederland, wat valt er te verifiëren dan? De rekening waar de opwaardering vandaan komt heeft dezelfde tenaamstelling als die van de kaart. Ik snap het heus, want de rente komt in hun zak...... dat is gewoon het verdienmodel. ECHTER is het feitelijk het achterhouden van geld en strafbaar.

Nou moet ik ineens mijn IDlevel omhoog gooien voordat ze het overgeboekte geld op mijn kaart bijschrijven. (Je mag blijkbaar maar voor 1000 euro per jaar opwaarderen!!, staat echt werkelijk NERGENS vermeld!!) Ik moet alles wat ik bij de aanvraag ingeleverd heb nogmaals inleveren. Volgens hun omdat de wet dat zegt. Nou ben ik jurist, en ik kan u verzekeren dat de wet daar NIKS over zegt, helemaal NIKS. Ik heb geen flauw idee waarom mijn geld nu weer vast gehouden wordt, en helemaal geen idee waarom ik mij weer opnieuw moet legitimeren als zijnde de eigenaar van de kaart.

De kaart zelf werkt goed, alleen het verdienmodel moet aangepast worden en de veronderstelling dat iedereen die zo een kaart neemt achterlijk is en niet weet wat de wet zegt die moet eruit. Ik ken mijn recht, en ik heb er zwaar moeite mee dat een organisatie MIJN geld achter houdt onder valse voorwendselen. Ik heb ze de tijd gegeven om het bedrag voor 15:00 vanmiddag teruggestort te hebben op mijn betaalrekening OF op mijn kaart..... maar het in iedergeval niet onder zich te houden.

Sterke punten
Als het werkt, werkt het goed

Zwakke punten
Ze houden je geld vast op oneigenlijke juridische gronden, wees je daarvan bewust.

Of dat nou gaat om controle of levels het MAG niet.

Verschrikkelijk slechte klantenservice

Review over ABN AMRO Credit Card

Alleen maar problemen met deze kaart. De klantenservice begrijpt zelf niet waar ze mee bezig zijn. Er werken mensen die te stom zijn om voor de duvel te dansen, en die afspraken die gemaakt zijn een dag eerder met dezelfde klantenservice terugdraaien zomaar op eigen houtje , totaal verkeerde en onjuiste dingen zeggen, ze veroorzaken dat je maar moet blijven bellen tot je eindelijk een intelligenter en meer ingevoerd persoon aan de lijn krijgt die alle fouten die door deze stommelingen worden gemaakt, weer hersteld. Gevolg: middagen lang bellen, eindeloze frustratie en stress. Byzonder is dat ze altijd denken dat JIJ de veroorzaker bent, terwijl het de eigen klantenservice is die constant fouten maakt.
Advies : N I E T N E M E N deze kaart.

Sterke punten
Eerlijk gezegd: niet

Zwakke punten
Ongelooflijk stel onbehulpzame niet goed getrainde en domme mensen op de klantenservice, die fout op fout stapelen , en jij moet hun fouten zien recht te zetten, daarmee door hun oeverloze domheid heen zien te komen.

reacties:

Review: jahoor, prettige wedstrijd.

Ik kan u nu al zeggen dat er niets teruggestort gaat worden of dat er een bevredigende reactie komt. Doe geen zaken met ViaBuy die via de Engelse wetgeving opereert, welke u heeft geaccepteerd door acceptatie van de kaart. Nederlandse wetgeving is hier niet van kracht.

Review: jahoor, prettige wedstrijd.

Mevrouw de jurist, is het nog goed gekomen met het geld dat werd vastgehouden, en zo ja hoe lang heeft dit geduurd? Wij zitten namelijk nu ook met hetzelfde probleem. we hebben er geld op gestort en het wordt vastgehouden omdat we een level hoger moeten hebben, en deze wil maar niet lukken omdat de documten die we uploaden zogenaamd niet kloppen op het adres??

IK hoor graag of het nog is goedgekomen

Review: waardeloos verfificatieproces, webhulp en regels

Dag,

Heb je het geld nog op de kaart kunnen gebruiken?? Wij moeten namelijk het adres verifiëren, deze wordt ook steeds niet goedgekeurd... ik vraag me af of we uberhaupt nog aan het geld kunnen komen op de kaart: 1600 euro!

Review: NOOIT MEER

Hallo,

wij zitten met hetzelfde probleem, hebben jullie het geld uiteindelijk kunnen gebruiken op de kaart??? en hoelang heeft dit geduurd??

Review: NOOIT MEER

ik heb gewoon gedreigd met mijn advokaat. als ze het niet onmiddelijk mijn geld terug zouden storten zou ik er een zaak van maken. minder dan 2 weken nadien had ik mijn geld

Review: NOOIT MEER

Het is zo je krijgt je geld wel terug heb ik ondekt maar kan niet meer dan 1000 per jaar er op zetten belachelijk. kut kaart.
ik raad af om de kaart te nemen ik wil er van af maar heb nog geen idee hoe dat te doen.
iemand een idee ?

Review: OPLICHTING - VIABUY.COM SCAM ( Internet Fraude )

ik heb een viabuy kaart toegestuurd gekregen en moet nu 120 euro storten = dit oplichting kaart nr is 5545912003041164