Ik reis veel, en deze kaart laat je te pas en met name te onpas in de steek. In de lobby van het Hilton (met, nota bene, een vooruit betaalde kamer)? Nee sorry, ING heeft die keten op de zwarte lijst staan vanwege fraude dus ze kunnen je niet inboeken (is me nu twee keer gebeurd). In Dubai? ING weet niet waar het ligt en accepteert geen transacties in dit land. Korea dan? Na heel lang zoeken een machine gevonden die me zowaar geld wilde geven met de ING kaart; de meeste machines (met bordje "foreign cards" en het mastercard logo) doen het domweg niet.
Kortom: soms werkt het, maar er op vertrouwen kun je nooit. En als je erover belt dan zijn ze weliswaar heel vriendelijk, maar je daadwerkelijk helpen kunnen ze niet. "Nee, de kaart is niet geblokkeerd, dus er is niets aan de hand" hoor je dan.
Ik ben op deze site omdat ik op zoek ben naar een kaart die beter werkt, want met deze kaart kun je niet reizen.
Sterke punten Hij is van echt plastic gemaakt.
Zwakke punten Wordt nauwelijks geaccepteerd in het buitenland.
Aanvragen gaat ontzettend langzaam. Ben al een maand bezig en sta eerst 15 min telefonisch in de wacht en na doorschekelen nog eens 18 min.
Kaart was door ICS opgezegd vanwege ontbreken van jaarcijfers.
Sterke punten Jaren goed gegaan
Zwakke punten Lange wachttijden klantenservice
Slechte communicatie
zeer onbetrouwbaar!!!!!. er is bij mij een dubbele afschrijving gedaan op mijn creditkaard. ik heb ICS daar over geinformeerd ze zagen dat het klopte. vervolgens mijn geld niet teruggekregen. dus wat mij betreft nooit meer ICS. dit is echt schandalig op het betwisting formulier is nooit geen reactie meer opgekomen. trap niet in mooie spotjes over dat je geld verzekerd is. dit is niet bij ICS
Sterke punten Geen enkele .ze beloven je te helpen. althans dat laten ze je geloven
.
Zwakke punten spreek de waarheid zeg gewoon dat jullie geen service verlenen
Nu Viabuy wordt opgeheven, denken zij ook het recht te hebben om te bepalen waar het totale saldo van hun klanten naar toe gaan.
Ik had verzocht om mijn saldo over te maken naar een voor mij nieuw prepaid mastercard en had ik het iban nummer doorgegeven waar het naar toe moest.
Viabuy nam daarom gewoon het recht om mijn Saldo ( wat ook mijn salaris was ) gelijk terug te sturen naar de rekening van herkomst.
En nadat ik in een bericht had gevraagd wat hier de reden van was, krijg ik hier gewoon geen antwoord op, zij zwijgen gewoon.
Wel krijg ik een standaard bericht met al advies een account bij Vivid aan te maken omdat Viabuy stopt.
Maar omdat Viabuy en Vivid het zelfde logo in de app hebben, maar dan in een andere kleur, denk ik dat Vivid ook gewoon Viabuy is.
Leuke manier om weer de kosten te ontvangen van nieuwe passen
Sterke punten Keurig optijd en snel je saldo opgewaardeerd
Zwakke punten Zwijgen als er voor hun dringende vragen worden gesteld en beslissen zij waar je geld naartoe wordt gestuurd
Ik ben op zoek naar lotgenoten, die bij ICS frauduleuze afboekingen hebben gehad. Ik ben aan het onderzoeken of ik juridische stappen kan ondernemen....
Zwakke punten arrogant en halsstarrig naar individuele klanten....ze gedragen als een verzekeringsmaatschappij -> ten alle tijden een claim afwijzen; daar gaat de winst van omhoog....
Mijn ervaring met ICS is om te janken! Mailen of Bellen? Via beide krijg je zeer onvriendelijk, en nog slechter advies of reactie over je vraag. Door zelf de desbetreffende dingen uit te hebben gezocht, konden ze me niet weigeren om een credit kaart te verschaffen! Je moet zoveel persoonlijke informatie delen met deze mensen, dat je bijna zal denken, is dit wel vertrouwd? Dat wanneer je een medewerker moet vertellen hoe het inelkaar zit, en deze toegeeft dat het haar ook allemaal niet zo veel uit maakt, is wel erg erg triest.
Sterke punten Doorverbinden, je laten wachten op een mail die ze binnen 12 uren zouden beantwoorden, je zeer onvriendelijk te woord staan, en niets voor je kunnen betekenen!
Zwakke punten Slechte klanten service, slechte mail communicatie, ongeschoold en onprofessioneel personeel.
Uit het niets wordt mijn Gold Card geblokkeerd! Zit ik in Spanje, dus geen autohuur etc mogelijk. Bellen met ICS (overigens een wachtrij van 20 minuten), wordt er doodleuk gezegd dat ik niet door een weet ik veel wat score ben gekomen. Heb deze kaart al 25 jaar, nooit een dag achterstand, prima BKR etc.etc , maar de computer zegt nee. Niemand denkt mee en ik zit in de problemen, echt schandalig dit!!!!
Opgelicht, tot 2x een bedrag afgeschreven niet herleidbaar waar voor. Vervolgens contact gezocht en moet 7,50 voor een nieuwe kaart betalen. dan wordt mij duidelijk gemaakt dat het wel mijn eigen schuld zal zijn er reclameren toch niets uithaalt. Met een dergelijke maatschappij is de oplichter verzekerd van een goede boterham over de rug van de credit card houder. Verzekerde betalingen, laat me niet lachen, zij zijn net zo crimineel als de oplichters. NOOIT AAN ICS BEGINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Triest voor woorden, dat ik zo slordig ben geweest, alsjeblieft een een gouden kaart , die is nix waard! Maar wel betalen voor lucht! Na 15 mailtjes geblokkeerd,kaart doormidden geknipt, i paid my dute!. Geen euro betaald met de kaart,Slechts dreiging met de deurwaarder. Diebiel volk!
Ik dacht met de ANWB creditcard een vertrouwde creditcard aan te schaffen, maar ohh wat een vreselijke miskleun. Toen er onverwachts meerdere bedragen werden afgeschreven de fraudedesk van ICS gebeld. Daar werd me duidelijk gemaakt het het geen fraude betrof en op mijn vraag waarom kwam geen antwoord. Kortom ze willen wel geld incasseren maar betrouwbaar ... NEE !!! Trap er niet in zoals ik deed en vermijd deze club.
Sterke punten Geen sterke punten alleen geld incasseren van onwetende burgers
Ben mn creditcard kwijtgeraakt en dacht ze zullen deze snel een andere opsturen maar niets is minder waar!! Zeg ga op vakantie en heb deze met spoed nodig Nada !!! Zo jammer heb anders geen klachten en was zeer tevreden maar dit stukje service had ik dan wel verwacht om extra ster te geven helaas
Sterke punten Overzichtelijk
Zwakke punten Niet snel iets kunnen regelen als Je ze nodig hebt
Geen zaken doen met dit bedrijf
Nooit een kaart ontvangen, en wel aanmaningen, mail wordt niet beantwoord.
Telefoon nummer niet in gebruik!
Wees dus gewaarschuwd!
Card was never delivered, they haven't offered any solution since november. They claim that after they have sent the card their responsibility is done and they can claim the money since it is not their responsibility that the customer actually gets the card. It was also my responsibility to proof that I have paid for it which was easily shown on a paycheck, they claimed not to be able to find the payment for months and now that I am escalating the case they suddenly could find it after I had to present proof that it has been paid months ago under protest. They admit that customer service hasn't treated me right and yet no offer is made to make it up to me in the past months even though they have known for months that I haven't received anything. The CSSF may look into it. Please, think twice and never deal with these thieves! Consider yourself warned!
ga NOOIT, ik herhaal NOOIT met deze bedriegers in zee. zoek verder, naar betere alternatieven, mijn bank, Fortis, heeft nu ook een gratis creditcard zoals deze bedriegers, het verschil is dat je bij fortis geen verborgen kosten hebt
Sterke punten ik zou 0 sterren willen geven, want sterke punten hebben deze bedriegers niet
Zwakke punten zwakke punten? lmao, het enige dat ik je kan zeggen is dat je best zo ver mogelijk van deze BEDRIEGERS weg blijft
Wat een misleidend bedrijf.
Zonder handtekening word je verplicht aan kosten waar ik niet mee akkoord ben gegaan.
En beginnen te dreigen met een incasso.
Een grote waarschuwing aan iedereen blijf er van weg.
Sterke punten Dat ze de boel bedonderen.
Zwakke punten Dat ze niet kostenloos zijn zoals ze beweren.
Vorig jaar had ik een viabuy card besteld online.
toen was het krekels.
Geen kaart ontvangen.
Maar ook verder geen communicatie.
Op dat moment dacht ik prima. dan gebruik ik een andere kaart via bunq.
Dat afgelopen jaar met tevredenheid gebruikt.
Toen na een jaar kreeg ik een rekening. of misschien beter gezegd. een aanmaning en als ik deze niet snel betaal dan schakelen ze een incasso bureau in.
Grappig dat de tekst in de mail praat over een eerste betalingsherinnering. dus nooit eerder. echter de inhoud van de mail staat dat zij mij meerdere malen een aanmaning hebben gestuurd welliswaar via de mail. maar dat heb ik niet ontvangen. Ik heb ook de spam nagekeken helemaal niets.
Dus je vraagt een kaart aan je hoort niets van ze. krijgt ook geen kaart toegezonden. en dan hoor je niets van hun een jaar lang niet.
Op zich heb ik geen moeite om dit te betalen en dat heb ik ook gedaan.
Ook heb ik mijn rechtshulp geïnformeerd maar aangezien dit in luxemburg zit allemaal wat moeilijker dan dat je met een nederlands bedrijf zaken doet.
Dus wel betaald en meteen via de mail aangegeven dat ik alle lopende diensten wil beëindigen en wel per direct.
Mocht er dan een toch een nieuwe factuur of een incasso bureau langs komen dan kan ik hem wel voor laten komen. Ik ga vanuit dat ik dit wel win mocht het zover komen.
Mijn advies. Blijf ver uit de buurt van dit bedrijf. Ook de reacties op andere websites liegen er niet om.
Sterke punten geen.
Zwakke punten slechte communicatie middles mail.
ze leveren niet.
ze schrijven een jaar later wel een factuur uit. (heel vreemd).
Jarenlang ben ik een tevreden klant geweest. Nu is het dramatisch gesteld met hun zogenoemde "service". Voor mijn vakantie heb ik € 3000,- overgemaakt vanaf mijn EIGEN privérekening. Mijn geld is geblokkeerd. Heb meerdere keren gemaild en hun zelfs aan moeten tonen hoe ik aan dit geld kom (ook absurd dat ik mijn eigen inkomsten moet verantwoorden). Dit alles toch gedaan en reactie?....NUL, ook telefonisch zijn ze niet bereikbaar en het fabeltje dat je mails binnen 24 uur worden beantwoord is een grote leugen. Ik vertrouw er niets meer van, dit ruikt naar malafide bedrijfsvoering.
Sterke punten Indien je over je gestorte geld kunt beschikken, toen was het OK. Nu niet meer
VIABUY CREDIT CARD HAS A WORSE COSTUMER SERVICE AND TOO MANY PROBLEMS WITH LOADING AND TRANSACTION AND VIABUY CREDIT CARD IS NOT EXCEPTED BY MOST PLACES, PLEASE DON'T SUPPORT VIABUY AND TRUST BECAUSE THEY USE YOUR MONEY AND CHARGE YOU LOTS OF MONEY FOR EVERY SINGLE TRANSACTION.
Sterke punten NOTHING
Zwakke punten Everything from costumer service, transactions, charges and not excepted by 90% of places, stores, companies, online
Al jaren een goed betalende klant, zonder schulden, die de card eigenlijk alleen gebruikt op vakantie in buitenland. Zoals voor autohuren en hotels voornamelijk in USA.
Na opzeggen van 2e creditcard, omdat we niet meer apart naar USA gaan moet ik opnieuw beoordeeld worden. Alle info verzonden, krijg nu wia en dadelijk met pensioen.
Alleen mijn, na opzeggen 2e card, inkomen wordt getoetst en ben afgewezen, terwijl ik ws meer inkomen heb als de mensen die daar werken, maar card past niet meer bij mijn financiële situatie!! Is mij per brief medegedeeld, niet persoonlijk gebeld, en ook geen (verplichte bij wet) in overleg om oplossing te zoeken en persoonlijke mogelijkheden te bespreken. Nee, ik moest zelf bellen en opgave is dat ze een zorgplicht hebben en mij niet in de financiële problemen willen brengen.
Kan een aantal redenen verzinnen, mijn vrouw geen card meer, ben te oud (pensioen),
Laatste jaren weinig tot geen gebruik van gemaakt mag niet meer gespreid betalen wat overigens geen probleem is deed dit soms omdat ik lui was.
Kortom ze willen je eigenlijk niet meer als klant. Gevraagd wat kan wel? Nou een debet creditcard, niet ingetrapt omdat deze zeker in USA niet wordt geaccepteerd, sta je op het vliegveld je huurauto af te halen!!!
Stelde nog voor om mijn systeem afwijzing nog door iemand persoonlijk te laten beoordelen, klojo’s, nou laat maar, wegwezen bij ICS ga wel naar American expres, of Holland Visacards (is niet van ICS) of een ander
LOL boven deze slechte revieuws staat reclame van ICS
Sterke punten Sterk in het ontmoedigen, systeem beoordeling maken en afwijzen van bestaande klanten en deze naar andere aanbieder te sturen
Zwakke punten Zeer klant onvriendelijk, nemen geen contact op om situatie te bespreken, als ze te
weinig aan je kunnen verdienen rot dan maar op.
Dit bedrijf is niet te bereiken. Ook nadat er een terugbel-verzoek is ingediend zoals jullie zeggen dan nemen wij contact op. Dat doet dit bedrijf niet!
Ik heb zakelijk een prepaid kaart aangevraagd. Dit omdat ik veel te maken heb met abonnementen vanuit het buitenland die een creditcard vragen. Perfect zou je denken! Het is ook nog eens een onderdeel van Mastercard, dus wordt overal geaccepteerd. Nu kreeg ik een verzoek over een parnerkaart die ik jaren geleden had aangevraagd. Inmiddels, door scheiding niet meer nodig en hier liggend op mijn bureau. Er stond niet in dat het een dwingend of dringende email was die beantwoord moet worden en omdat de kaart niet actief meer is, heb ik niet meer op die mail gereageerd. Van de een op de andere dag wat MIJN kaart (dus niet de partnerkaart) geblokkeerd en kan ik er dus ook niet meer op. Dit terwijl er geld opstaat EN er dus abonnementen vanaf worden geschreven. Nou je raad het al, inmiddels ben ik al MAANDEN bezig met de kaart. Heb ik zowel de kaart nog niet vrij gekregen en het geld staat daar nog op. Je kunt alleen contact opnemen via email en daar reageren ze niet op.
Ja mailde een medewerker, je had ook gewoon moeten reageren op de email die we hadden gestuurd, eigen schuld...
Okay, prutsers van de bovenste plank en vandaag ben ik dan ook genoodzaakt een nieuwe kaart aan te gaan vragen. MEGA JAMMER en uitermate teleurstellend bedrijf!
Waardeloos… 150,- lichter en kaart werk niet krijg enkel waardeloze oplossingen van een bot die nergens op slaan.. zit je dan in afrika met veel beloftes maar onbereikbare klanten cervice.. na 5.. 6 dagen proberen en mailen… de moed maar opgegeven… gelukkig nieuwjaar viabbuy met mijn 150,- euro
Sterke punten Kan blijven zoeken tot ik een ons weeg
Zwakke punten Waar moet ik beginnenð¤
Contact
Cervices
Bereikbaarheid
Kaart die niet werkt
Etc. Etc..
Werkt niet als hij nodig is
Review over ING CreditcardIk reis veel, en deze kaart laat je te pas en met name te onpas in de steek. In de lobby van het Hilton (met, nota bene, een vooruit betaalde kamer)? Nee sorry, ING heeft die keten op de zwarte lijst staan vanwege fraude dus ze kunnen je niet inboeken (is me nu twee keer gebeurd). In Dubai? ING weet niet waar het ligt en accepteert geen transacties in dit land. Korea dan? Na heel lang zoeken een machine gevonden die me zowaar geld wilde geven met de ING kaart; de meeste machines (met bordje "foreign cards" en het mastercard logo) doen het domweg niet.
Kortom: soms werkt het, maar er op vertrouwen kun je nooit. En als je erover belt dan zijn ze weliswaar heel vriendelijk, maar je daadwerkelijk helpen kunnen ze niet. "Nee, de kaart is niet geblokkeerd, dus er is niets aan de hand" hoor je dan.
Ik ben op deze site omdat ik op zoek ben naar een kaart die beter werkt, want met deze kaart kun je niet reizen.
Sterke punten
Hij is van echt plastic gemaakt.
Zwakke punten
Wordt nauwelijks geaccepteerd in het buitenland.
Heel slecht
Review over ICSAanvragen gaat ontzettend langzaam. Ben al een maand bezig en sta eerst 15 min telefonisch in de wacht en na doorschekelen nog eens 18 min.
Kaart was door ICS opgezegd vanwege ontbreken van jaarcijfers.
Sterke punten
Jaren goed gegaan
Zwakke punten
Lange wachttijden klantenservice
Slechte communicatie
nooit meer ICS!!!!!!!!
Review over ICSzeer onbetrouwbaar!!!!!. er is bij mij een dubbele afschrijving gedaan op mijn creditkaard. ik heb ICS daar over geinformeerd ze zagen dat het klopte. vervolgens mijn geld niet teruggekregen. dus wat mij betreft nooit meer ICS. dit is echt schandalig op het betwisting formulier is nooit geen reactie meer opgekomen. trap niet in mooie spotjes over dat je geld verzekerd is. dit is niet bij ICS
Sterke punten
Geen enkele .ze beloven je te helpen. althans dat laten ze je geloven
.
Zwakke punten
spreek de waarheid zeg gewoon dat jullie geen service verlenen
Altijd vertrouwen gehad
Review over VIABUYNu Viabuy wordt opgeheven, denken zij ook het recht te hebben om te bepalen waar het totale saldo van hun klanten naar toe gaan.
Ik had verzocht om mijn saldo over te maken naar een voor mij nieuw prepaid mastercard en had ik het iban nummer doorgegeven waar het naar toe moest.
Viabuy nam daarom gewoon het recht om mijn Saldo ( wat ook mijn salaris was ) gelijk terug te sturen naar de rekening van herkomst.
En nadat ik in een bericht had gevraagd wat hier de reden van was, krijg ik hier gewoon geen antwoord op, zij zwijgen gewoon.
Wel krijg ik een standaard bericht met al advies een account bij Vivid aan te maken omdat Viabuy stopt.
Maar omdat Viabuy en Vivid het zelfde logo in de app hebben, maar dan in een andere kleur, denk ik dat Vivid ook gewoon Viabuy is.
Leuke manier om weer de kosten te ontvangen van nieuwe passen
Sterke punten
Keurig optijd en snel je saldo opgewaardeerd
Zwakke punten
Zwijgen als er voor hun dringende vragen worden gesteld en beslissen zij waar je geld naartoe wordt gestuurd
Frauduleze afboekingen
Review over ICSIk ben op zoek naar lotgenoten, die bij ICS frauduleuze afboekingen hebben gehad. Ik ben aan het onderzoeken of ik juridische stappen kan ondernemen....
Je kunt mij e-mailen op: [email protected]
Sterke punten
Groot, log en halsstarrig
Zwakke punten
arrogant en halsstarrig naar individuele klanten....ze gedragen als een verzekeringsmaatschappij -> ten alle tijden een claim afwijzen; daar gaat de winst van omhoog....
Slecht en onvriendelijk
Review over ICSMijn ervaring met ICS is om te janken! Mailen of Bellen? Via beide krijg je zeer onvriendelijk, en nog slechter advies of reactie over je vraag. Door zelf de desbetreffende dingen uit te hebben gezocht, konden ze me niet weigeren om een credit kaart te verschaffen! Je moet zoveel persoonlijke informatie delen met deze mensen, dat je bijna zal denken, is dit wel vertrouwd? Dat wanneer je een medewerker moet vertellen hoe het inelkaar zit, en deze toegeeft dat het haar ook allemaal niet zo veel uit maakt, is wel erg erg triest.
Sterke punten
Doorverbinden, je laten wachten op een mail die ze binnen 12 uren zouden beantwoorden, je zeer onvriendelijk te woord staan, en niets voor je kunnen betekenen!
Zwakke punten
Slechte klanten service, slechte mail communicatie, ongeschoold en onprofessioneel personeel.
Uit het niets geblokkeerd
Review over ICSUit het niets wordt mijn Gold Card geblokkeerd! Zit ik in Spanje, dus geen autohuur etc mogelijk. Bellen met ICS (overigens een wachtrij van 20 minuten), wordt er doodleuk gezegd dat ik niet door een weet ik veel wat score ben gekomen. Heb deze kaart al 25 jaar, nooit een dag achterstand, prima BKR etc.etc , maar de computer zegt nee. Niemand denkt mee en ik zit in de problemen, echt schandalig dit!!!!
zeer negatiye
Review over ICSOpgelicht, tot 2x een bedrag afgeschreven niet herleidbaar waar voor. Vervolgens contact gezocht en moet 7,50 voor een nieuwe kaart betalen. dan wordt mij duidelijk gemaakt dat het wel mijn eigen schuld zal zijn er reclameren toch niets uithaalt. Met een dergelijke maatschappij is de oplichter verzekerd van een goede boterham over de rug van de credit card houder. Verzekerde betalingen, laat me niet lachen, zij zijn net zo crimineel als de oplichters. NOOIT AAN ICS BEGINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sterke punten
de klant in hun hemd laten staan.
Zwakke punten
de klant helpen
VIABUY TE DUUR
Review over VIABUYTriest voor woorden, dat ik zo slordig ben geweest, alsjeblieft een een gouden kaart , die is nix waard! Maar wel betalen voor lucht! Na 15 mailtjes geblokkeerd,kaart doormidden geknipt, i paid my dute!. Geen euro betaald met de kaart,Slechts dreiging met de deurwaarder. Diebiel volk!
Sterke punten
Géén
Zwakke punten
Alles
Zware teleurstelling suport
Review over ICSIk ben zeer teleurgesteld in hun klantenservice, gebrek aan veiligheid en gebrek aan verzekering. Ik ben zwaar opgelicht.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Gebrek aan verzekering, gebrek aan begrip en empathie. Zeer brutale medewerkers.
Zware teleurstelling suport
Review over ICSIk ben zeer teleurgesteld in hun klantenservice, gebrek aan veiligheid en gebrek aan verzekering. Ik ben zwaar opgelicht.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Gebrek aan verzekering, gebrek aan begrip en empathie. Zeer brutale medewerkers.
ANWB creditcard .... niet doen
Review over ICSIk dacht met de ANWB creditcard een vertrouwde creditcard aan te schaffen, maar ohh wat een vreselijke miskleun. Toen er onverwachts meerdere bedragen werden afgeschreven de fraudedesk van ICS gebeld. Daar werd me duidelijk gemaakt het het geen fraude betrof en op mijn vraag waarom kwam geen antwoord. Kortom ze willen wel geld incasseren maar betrouwbaar ... NEE !!! Trap er niet in zoals ik deed en vermijd deze club.
Sterke punten
Geen sterke punten alleen geld incasseren van onwetende burgers
Zwakke punten
Alles
Ze regelen niet snel iets
Review over ICSBen mn creditcard kwijtgeraakt en dacht ze zullen deze snel een andere opsturen maar niets is minder waar!! Zeg ga op vakantie en heb deze met spoed nodig Nada !!! Zo jammer heb anders geen klachten en was zeer tevreden maar dit stukje service had ik dan wel verwacht om extra ster te geven helaas
Sterke punten
Overzichtelijk
Zwakke punten
Niet snel iets kunnen regelen als Je ze nodig hebt
Oplichters
Review over VIABUYGeen zaken doen met dit bedrijf
Nooit een kaart ontvangen, en wel aanmaningen, mail wordt niet beantwoord.
Telefoon nummer niet in gebruik!
Wees dus gewaarschuwd!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Geen
Thieves!
Review over VIABUYCard was never delivered, they haven't offered any solution since november. They claim that after they have sent the card their responsibility is done and they can claim the money since it is not their responsibility that the customer actually gets the card. It was also my responsibility to proof that I have paid for it which was easily shown on a paycheck, they claimed not to be able to find the payment for months and now that I am escalating the case they suddenly could find it after I had to present proof that it has been paid months ago under protest. They admit that customer service hasn't treated me right and yet no offer is made to make it up to me in the past months even though they have known for months that I haven't received anything. The CSSF may look into it. Please, think twice and never deal with these thieves! Consider yourself warned!
Zwakke punten
Thieves, frauds, liars, don't deliver.
Oplichters!
Review over VIABUYNooit een kaart ontvangen maar wel dreigen met incassobureaus.
Het internet staat vol met waarschuwingen, begin hier nooit aan.
Zwakke punten
Oplichters!
bedriegers
Review over VIABUYga NOOIT, ik herhaal NOOIT met deze bedriegers in zee. zoek verder, naar betere alternatieven, mijn bank, Fortis, heeft nu ook een gratis creditcard zoals deze bedriegers, het verschil is dat je bij fortis geen verborgen kosten hebt
Sterke punten
ik zou 0 sterren willen geven, want sterke punten hebben deze bedriegers niet
Zwakke punten
zwakke punten? lmao, het enige dat ik je kan zeggen is dat je best zo ver mogelijk van deze BEDRIEGERS weg blijft
Bedrijf is niet eerlijk
Review over VIABUYWat een misleidend bedrijf.
Zonder handtekening word je verplicht aan kosten waar ik niet mee akkoord ben gegaan.
En beginnen te dreigen met een incasso.
Een grote waarschuwing aan iedereen blijf er van weg.
Sterke punten
Dat ze de boel bedonderen.
Zwakke punten
Dat ze niet kostenloos zijn zoals ze beweren.
doe geen zaken met dit bedrijf
Review over VIABUYHoi,
Vorig jaar had ik een viabuy card besteld online.
toen was het krekels.
Geen kaart ontvangen.
Maar ook verder geen communicatie.
Op dat moment dacht ik prima. dan gebruik ik een andere kaart via bunq.
Dat afgelopen jaar met tevredenheid gebruikt.
Toen na een jaar kreeg ik een rekening. of misschien beter gezegd. een aanmaning en als ik deze niet snel betaal dan schakelen ze een incasso bureau in.
Grappig dat de tekst in de mail praat over een eerste betalingsherinnering. dus nooit eerder. echter de inhoud van de mail staat dat zij mij meerdere malen een aanmaning hebben gestuurd welliswaar via de mail. maar dat heb ik niet ontvangen. Ik heb ook de spam nagekeken helemaal niets.
Dus je vraagt een kaart aan je hoort niets van ze. krijgt ook geen kaart toegezonden. en dan hoor je niets van hun een jaar lang niet.
Op zich heb ik geen moeite om dit te betalen en dat heb ik ook gedaan.
Ook heb ik mijn rechtshulp geïnformeerd maar aangezien dit in luxemburg zit allemaal wat moeilijker dan dat je met een nederlands bedrijf zaken doet.
Dus wel betaald en meteen via de mail aangegeven dat ik alle lopende diensten wil beëindigen en wel per direct.
Mocht er dan een toch een nieuwe factuur of een incasso bureau langs komen dan kan ik hem wel voor laten komen. Ik ga vanuit dat ik dit wel win mocht het zover komen.
Mijn advies. Blijf ver uit de buurt van dit bedrijf. Ook de reacties op andere websites liegen er niet om.
Sterke punten
geen.
Zwakke punten
slechte communicatie middles mail.
ze leveren niet.
ze schrijven een jaar later wel een factuur uit. (heel vreemd).
Geld is onterrecht geblokkeerd
Review over VIABUYJarenlang ben ik een tevreden klant geweest. Nu is het dramatisch gesteld met hun zogenoemde "service". Voor mijn vakantie heb ik € 3000,- overgemaakt vanaf mijn EIGEN privérekening. Mijn geld is geblokkeerd. Heb meerdere keren gemaild en hun zelfs aan moeten tonen hoe ik aan dit geld kom (ook absurd dat ik mijn eigen inkomsten moet verantwoorden). Dit alles toch gedaan en reactie?....NUL, ook telefonisch zijn ze niet bereikbaar en het fabeltje dat je mails binnen 24 uur worden beantwoord is een grote leugen. Ik vertrouw er niets meer van, dit ruikt naar malafide bedrijfsvoering.
Sterke punten
Indien je over je gestorte geld kunt beschikken, toen was het OK. Nu niet meer
Zwakke punten
Zij blokkeren onterecht geld wat je vanuit je eigen privé rekening hebt gestuurd. Op je mails wordt NIET gereageerd, en telefonisch of per chat is niemand meer bereikbaar; het is nu een drama geworden.
DO NOT SUPPORT OR GET VIABUY C
Review over VIABUYVIABUY CREDIT CARD HAS A WORSE COSTUMER SERVICE AND TOO MANY PROBLEMS WITH LOADING AND TRANSACTION AND VIABUY CREDIT CARD IS NOT EXCEPTED BY MOST PLACES, PLEASE DON'T SUPPORT VIABUY AND TRUST BECAUSE THEY USE YOUR MONEY AND CHARGE YOU LOTS OF MONEY FOR EVERY SINGLE TRANSACTION.
Sterke punten
NOTHING
Zwakke punten
Everything from costumer service, transactions, charges and not excepted by 90% of places, stores, companies, online
Ze willen je niet als klant
Review over ICSAl jaren een goed betalende klant, zonder schulden, die de card eigenlijk alleen gebruikt op vakantie in buitenland. Zoals voor autohuren en hotels voornamelijk in USA.
Na opzeggen van 2e creditcard, omdat we niet meer apart naar USA gaan moet ik opnieuw beoordeeld worden. Alle info verzonden, krijg nu wia en dadelijk met pensioen.
Alleen mijn, na opzeggen 2e card, inkomen wordt getoetst en ben afgewezen, terwijl ik ws meer inkomen heb als de mensen die daar werken, maar card past niet meer bij mijn financiële situatie!! Is mij per brief medegedeeld, niet persoonlijk gebeld, en ook geen (verplichte bij wet) in overleg om oplossing te zoeken en persoonlijke mogelijkheden te bespreken. Nee, ik moest zelf bellen en opgave is dat ze een zorgplicht hebben en mij niet in de financiële problemen willen brengen.
Kan een aantal redenen verzinnen, mijn vrouw geen card meer, ben te oud (pensioen),
Laatste jaren weinig tot geen gebruik van gemaakt mag niet meer gespreid betalen wat overigens geen probleem is deed dit soms omdat ik lui was.
Kortom ze willen je eigenlijk niet meer als klant. Gevraagd wat kan wel? Nou een debet creditcard, niet ingetrapt omdat deze zeker in USA niet wordt geaccepteerd, sta je op het vliegveld je huurauto af te halen!!!
Stelde nog voor om mijn systeem afwijzing nog door iemand persoonlijk te laten beoordelen, klojo’s, nou laat maar, wegwezen bij ICS ga wel naar American expres, of Holland Visacards (is niet van ICS) of een ander
LOL boven deze slechte revieuws staat reclame van ICS
Sterke punten
Sterk in het ontmoedigen, systeem beoordeling maken en afwijzen van bestaande klanten en deze naar andere aanbieder te sturen
Zwakke punten
Zeer klant onvriendelijk, nemen geen contact op om situatie te bespreken, als ze te
weinig aan je kunnen verdienen rot dan maar op.
Nemen nooit op! Elke dag en elk uur van de dag het zelfde antwoordapparaat
Review over SimpledCardDit bedrijf is niet te bereiken. Ook nadat er een terugbel-verzoek is ingediend zoals jullie zeggen dan nemen wij contact op. Dat doet dit bedrijf niet!
Sterke punten
Nvt
Zwakke punten
Telefonisch niet bereikbaar!!!
Dag geld, daaaaag kaart!
Review over VIABUYIk heb zakelijk een prepaid kaart aangevraagd. Dit omdat ik veel te maken heb met abonnementen vanuit het buitenland die een creditcard vragen. Perfect zou je denken! Het is ook nog eens een onderdeel van Mastercard, dus wordt overal geaccepteerd. Nu kreeg ik een verzoek over een parnerkaart die ik jaren geleden had aangevraagd. Inmiddels, door scheiding niet meer nodig en hier liggend op mijn bureau. Er stond niet in dat het een dwingend of dringende email was die beantwoord moet worden en omdat de kaart niet actief meer is, heb ik niet meer op die mail gereageerd. Van de een op de andere dag wat MIJN kaart (dus niet de partnerkaart) geblokkeerd en kan ik er dus ook niet meer op. Dit terwijl er geld opstaat EN er dus abonnementen vanaf worden geschreven. Nou je raad het al, inmiddels ben ik al MAANDEN bezig met de kaart. Heb ik zowel de kaart nog niet vrij gekregen en het geld staat daar nog op. Je kunt alleen contact opnemen via email en daar reageren ze niet op.
Ja mailde een medewerker, je had ook gewoon moeten reageren op de email die we hadden gestuurd, eigen schuld...
Okay, prutsers van de bovenste plank en vandaag ben ik dan ook genoodzaakt een nieuwe kaart aan te gaan vragen. MEGA JAMMER en uitermate teleurstellend bedrijf!
Sterke punten
internationaal
Zwakke punten
niet reageren op vragen
150,- lichter kaart werkt niet..
Review over VIABUYWaardeloos… 150,- lichter en kaart werk niet krijg enkel waardeloze oplossingen van een bot die nergens op slaan.. zit je dan in afrika met veel beloftes maar onbereikbare klanten cervice.. na 5.. 6 dagen proberen en mailen… de moed maar opgegeven… gelukkig nieuwjaar viabbuy met mijn 150,- euro
Sterke punten
Kan blijven zoeken tot ik een ons weeg
Zwakke punten
Waar moet ik beginnenð¤
Contact
Cervices
Bereikbaarheid
Kaart die niet werkt
Etc. Etc..