Een romantisch weekendje weg, shoppen tijdens een leuke stedentrip, lekker op wintersport of een verre reis plannen. Het maakt net uit wat jouw plannen zijn dit jaar, een creditcard is altijd handig en soms zelfs onmisbaar. Hotels en autoverhuurbedrijven vragen vaak naar creditcards om een reservering te boeken. Daarnaast is een creditcard tevens handig om veilig online aankopen te doen. Kies daarom nu voor de ANWB Creditcard! De ANWB Creditcard is het veiligste betaalmiddel wanneer u op reis gaat. 750.000 leden hebben al een ANWB Creditcard. Met de aankoopverzekering kunt u gegarandeerd veilig online aankopen doen. Vrijwel alle aankopen zijn voor een periode van 180 dagen verzekerd. Met de ANWB Creditcard kunt u overal ter wereld gemakkelijk betalen. Het eerste jaar krijg je een gratis koptelefoon van Freshn Rebel ter waarde van 29,99 euro cadeau.
Met de ANWB Creditcard app kunt u overal en altijd uw betalingen inzien op uw smartphone of tablet. Als uw een ANWB Creditcard heeft, kunt u gratis de ANWB Creditcard app gebruiken. De app is beschikbaar voor apparaten met een iOS (iPhone) en Android besturingssysteem. De ANWB Creditcard app downloadt u gratis in de App Store of Google Play. Daarna kunt u de app gebruiken nadat u bent ingelogt met uw persoonlijke gegevens van Mijn ANWB Creditcard online. Op deze manier activeert u de ANWB Creditcard app. Vervolgens kiest u een toegangscode en daarna is de app klaar voor gebruik. Met de ANWB Creditcard app heeft u de volgende mogelijkheden: Actuele bestedingslimiet bekijken Inzicht van alle uitgaven Gemakkelijk een geldautomaat vinden in de omgeving Toegang tot aantrekkelijke kortingen en aanbiedingen ( exclusief voor houders van een ANWB creditcard) Informatie over zaken als 'Wat te doen bij verlies of diefstal van uw ANWB creditcard' De app is te gebruiken op een smartphone of een tablet.
Uit veiligheidsredenen wordt de ANWB Creditcard door ICS altijd geblokkeerd verzonden. Na ontvangst van de ANWB Creditcard dient u de creditcard klaar te maken voor het eerste gebruik. Dit doet u door de creditcard eerst te activeren. U kunt dat snel en eenvoudig doen op de website. U heeft hiervoor twee mogelijkheden: 1. Activeren vanuit Mijn ANWB Creditcard Online Bent u al gebruiker van de Mijn ANWB Creditcard Online? Dan kunt u eenvoudig de ANWB Creditcard activeren door in te loggen. Als u nog niet bent ingelogd, ziet u eerst het inlogscherm. Activeer uw creditcard vanuit Mijn ANWB Creditcard Online. 2. Activeren door een betaling te doen Heeft u (nog) niet de mogelijkheid om in te loggen in Mijn ANWB Creditcard Online? Dat is geen probleem. U kunt de ANWB Creditcard ook activeren zonder eerst in te loggen in Mijn ANWB Creditcard Online. Het is tevens mogelijk om uw creditcard te activeren door een betaling te doen met uw creditcard waarbij u uw pincode intoetst. Uw creditcard is op deze manier direct geactiveerd en klaar voor gebruik. Het is van belang dat u direct na het online activeren van uw ANWB Creditcard een handtekening op de handtekeningstrook op de achterkant van uw ANWB Creditcard plaats.
Zwarte lijst
Na meer dan 20 jaar van hun een card te hebben gehad zonder betalingsdisputen eruitgegooid als klant. Wat wil 3x slachtoffer van phishing. Betalingen werden onderschept gelukkig. Derde keer werd ik gebeld en werd me medegedeeld dat ik op de zwarte lijst kom bij ICS en geen kaart meer kan krijgen. Heb aangegeven hoeveel jaren ik hun al betaald heb. geen caulance niks ook geen tips om die hackers kwijt te raken bv ander mailadres niks. Ook geen eindbrief, niks. Zwak hoor van dit bedrijf. Was een fijne goldcard voor zolang het duurde
Zwakke punten
Klantenservice en hun klantgerichtheid zwaar teleurstellend
Slechte ervaringen met ANWB VISA Card
De ANWB VISA CARD opgezegd (evenals het lidmaatschap van de ANWB) i.v.m. slechte ervaringen en overgestapt naar MasterCard van ING (aanrader).
Slechte ervaringen met ANWB VISA Card
De ANWB VISA CARD opgezegd (evenals het lidmaatschap van de ANWB) i.v.m. slechte ervaringen en overgestapt naar MasterCard van ING (aanrader).
Slechte klantenservice
Na 20 jaar klant moet ik ineens mijn financiele situatie doorgeven . En die vinden ze ineens bij Visa niet kredietwaardig en zonder enige toelichting of excuus wordt je eruit gegooid na 20 jaar. Heb een prima inkomen geen schulden bij Visa en ook nergens anders en een lage hypotheek..als ik dan ook om telefonische uitleg vraag krijg ik een ontzettend leeg antwoord. Lijkt mij dat er dan een minimum grens qua inkomen gesteld wordt of BKR registraties meegenomen worden maar nee,niets is minder waar, minimum benodigd inkomen hebben ze niet volgens hun eigen zeggen. Is gewoon een eigen beoordeling van hunzelf maar kan totaal niet onderbouwd worden hoe en wat. Ze willen mij wel graag als klant behouden maar dan een ander type kaart en vraag dat dan te regelen. Maar nee, pas als de andere kaart die hunzelf geblokkeerd hebben vanaf mei verloopt moet IK zelf opnieuw bellen en ZELF een nieuwe kaart aanvragen.. nou dacht het niet. Heb meteen ergens anders een kaart aangevraagd en deze ontvang ik over 5 werkdagen want zij hebben in een paar minuten tijd zo bekeken bij BKR dat ik geen schulden heb, prima inkomen en wel genoeg draagkracht heb!! Echt jammer hoe jullie met jullie klanten omgaan.....en dat na ca 20 jaar loyaliteit!!
Zwakke punten
Service
Ik kan hem geen eens aanvragen
Jaren klant geweest, uiteindelijk opgezegd omdat ik hem niet meer nodig had.
Ik wilde hem echter toch opnieuw aanvragen,maar dit kan alleen via tablet en telefoon omdat je je camera moet activeren en een foto daarmee moet maken van je id bewijs.
Op beide apparaten werkt dit echter niet. Ook met de mobiele telefoon van een ander geprobeerd en dit lukt ook niet!
De autorisatie om 0.01 euro als test af te schrijven is wel gelukt tot 3x toe.
Ik hierover gemaild: het lukt niet dus pech! Dat is hun antwoord.
Kan alleen klant worden op die manier. Dat is toch waardeloos??? Iemand die jaren vaste klant was,, nooit te laat betaald heeft oid en nu kan ik geen eens meer klant worden omdat hun aanmeldsysteem niet werkt.
Baggerzooi .
Sterke punten
Jaren klant geweest en nooit problemen gehad
Zwakke punten
Aanmelden lukt niet meer
Erg klantonvriendelijk
Lossen problemen niet op
Willen geen klanten denk ik
waardeloos
Na jaren een visa card gehad te hebben nu in een keer ,na mijn financiele status doorgegeven te hebben, blijk ik niet meer kredietwaardig te zijn.Er zijn geen veranderingen geweest in mijn financiele status. Ik gebruikte de card alleen voor vakanties en altijd direct het saldo weer terugbetaald.Ik heb een een kleine hypotheek en een goed vast inkomen als openbaar vervoer medewerker,na telefonisch contact hierover wordt er gewoon gezegd dat ik te weinig draagkracht heb..zelfs het inkomen van mijn vrouw mag niet meegeteld worden...en ze wenst mij een prettige dag verder,..de brutaliteit..nou anwb,ik kan heel goed zonder jullie en geef mijn ervaringen door aan iedereen die het maar horen wil!
Sterke punten
gespreid betalen
Zwakke punten
geen inleving ......niet luisteren en niet kijken naar het betalingsverleden van de klant die altijd correct geweest is....
begin niet aan een creditcard van visa , ANWB
Ik voel mij, opgelicht nooit toestemming gegeven voor het betalen van rekeningen. Na lang aan de telefoon hebben gezeten kreeg ik een formulier , wat ik uiterst zorgvuldig heb ingevuld. een dagtaak,als reactie kreeg absoluut geen antwoord.het enige wat ik kon doen was min visa anwb card opzeggen. begin er niet aan!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
totale minachting van de klant. negeren van serieuze vragen, oplichting
goldcard waardeloos
goldcard dacht dat dan alles verzekerd was ook autohuur ,bij meeste verhuurbedrijven betaal je de borg wordt daarna verrekend met huur, na schade zit je er daarna altijd naast omdat je geen nota van de huur heb omdat de schade daarmee verrekent is hier neemt anwb /unigarant geen genoegen mee, willen alleen een aparte rekening van autohuur wie met met visa betaalt is , dus betalen gewoon niks uit waardeloze verzekering heb je niks aan proberen overal onder uit te komen buiten de tijd dat ze in aktie komen 2 maanden is niks ben je intussen alweer thuis van vakantie probeer dan de boel maar recht te zetten
Sterke punten
geen, alleen bezig om hun eigen in te dekken
Zwakke punten
Kaart heel fraude gevoelig na 1 afschrijving kunnen ze met dezelde gegevens meerdere afschrijvingen doen van hetzelfde bedrag moeilijk te blokkeren max 24 uur[ alleen via limiet }als er onterecht geld afgeschreven word (stuur maar betwisting formulier) in begin met veel mensen telefonisch contact weten niet waar zij het over hebben
Weken wachten op de eind afrekening
Card opgezegd in november, eind december gebeld waar het RES bedrag bleef wat op de rekening stond? Nu vandaag 16-1-2020 gebeld met de vraag, waar het geld blijft ? Zijn het spoor bijster en ik word volgende week terug gebeld. ICS, word waarschijnlijk geen 2e x, dat ik een ANWB visa neemt.
Sterke punten
Aanmelden ging snel, maar afwikkelen....
Zwakke punten
Geld terug storten.
Voorwaarden kloppen niet
Visacard bij de ANWB aangevraagd met bestedingsruimte van 2500 euro. ICS zegt dat ik alleen in aanmerking voor bestedingsruimte van 1600 euro. Ik heb een inkomen hoger dan netto 1150 (voorwaarde) zo ook mijn partner. BKR geen registratie en een hypotheek waar je een middenklasse auto voor koopt. De creditcard die we nu hebben, heeft een bestedingsruimte van 3800 euro. Voorwaarden op de site van ANWB kloppen niet.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Voorwaarden kloppen niet
1 betalings dispuut in 20 jaar en ICS geeft "niet thuis"
Ik heb één betalings probleem gereclameerd met alle benodigde fakturen, nummers kopies etc etc. Er wordt niets mee gedaan.
Zoals alle financiele instellingen zijn dit gewoon weer ordinaire dieven van uw portemonnaie.
De politiek zou dit aan moeten pakken, en willen dat we meer digitaal gaan betalen? Mooi niet, zo min mogelijk.
Helaas zijn we overgeleverd aan deze geldwolven en krijgen we nergens ons recht.
Sterke punten
geen.
Zwakke punten
Waardeloze klantenservice, non excistent. En doen recht aan hun reputatie als dieven.
Wegblijven van zulke financiele instellingen zo lang u zonder kan.
erafgegooid
Na jaren probleemloos gebruik plotseling een brief dat mijn kredietwaardigheid getest moest worden. Vervolgens tweemaal gegevens opgestuurd. Ter verduidelijking: ik bezit een hypotheekvrije woning met waarde tussen 3-400.000 en heb ook verder geen schulden. Werk echter parttime en heb daardoor een relatief laag salaris. Gevolg: binnen een maand wordt mijn kaart opgeheven wegens "te geringe financiele draagkracht".
Creditcard via ANWB
Wij hebben een creditcard aangevraagd via de ANWB, na 10 dagen kreeg ik bericht dat er gegeven miste dus die hebben we aangevuld....weer weken wachten ...maar weer bellen...zou er een geboortedatum anders op de aanvraag staan dan er bij de ANWB bekend is. Ik de ANWB gebeld klopt mijn geboortedatum gewoon exact met wat ik heb opgegeven. In juli weer een mail gestuurd moet nu nog worden gebeld of gemaild! Ondertussen hebben ze wel al je gegevens en dat voelt niet veilig...ronduit belachelijk dat het zo gaat bij dit soort maatschappijen.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Alles
zogenaamde verzekering bij diefstal is fake.
ipad gekocht in New York, binnen een maand in Amsterdam gestolen. Keurig politierapport laten maken.
Echter de verzekeringsmaatschappij van de ANWB weigerde te betalen.
Hoewel de Visa de verzekering aanbiedt, wordt deze ondergebracht bij een verzekeringsmaatschappij van de ANWB.
Ze verschuilen zich achter elkaar.
Kortom de belofte dat aankopen via de creditcard een half jaar verzekerd zijn is een loze belofte.
Spook Reserveringen Betalingen
Ik wordt keurig via sms op de hoogte gehouden van betalingen die met mijn Visa card gedaan worden. Zoals ook vandaag. Echter, de kaart is recentelijk helemaal niet gebruikt. En al helemaal niet voor tandarts kosten in Amerika. En ook niet voor aankopen bij Amazon DE. Waar ik niet eens een account heb, laat staan iets heb gekocht. Het gaat om flinke bedrage. Natuurlijk direct contact opgenomen met ANWB Visa om dit te melden. En wat schets mijn verbazing? Visa kan hier niks aan doen. Het gaat hier duidelijk om misbruik van mijn creditcard. Ja, of ik zelf contact op wil nemen met diegene die bedragen op mijn creditcard reserveren. 'Amazon DE Marketplace 800-279-6620 LU'. Geen idee wie, wat, waar of hoe. En al helemaal niet 'Christensen Group Inc Hopkins US Dentists'. Dit is niet de service die je mag verwachten van een dergelijke organisatie. Je word aan je lot overgelaten om dadelijk volledig geplunderd te worden. Een slechte zaak!
6 weken wachten en nog geen card
Fijn, zo'n ANWB creditcard! Betrouwbaar bedrijf, dus dat doe je dan als je toch vanwege de vakantie (autohuur, appartement boeken) aan zo'n kaart moet geloven. Dus vraag je m aan en krijg je antwoord van het ICS aan wie sie kaart kennelijk is uitbesteed. of je even wilt doorgeven wat je inkomsten zijn en wat je woonlasten. OK. Direct bevestigign van ontvangst. Mooi. Na 5 lange dagen wachten een volgende mail. Of je ook een kopie van de bankafschriften van eerder verzonden inkomsten en woonlasten wilt sturen. OK dan, kopieën van wat ik eerder al stuurde. Wachten wachten...Vijdf dagen later. Nee, SPECIFICATIES werden verwacht, en wel, specificaties van niet oude dan 3 maanden. Nou, die krijg je dus niet. Die ik had waren al ouder dan 3 maanden en nieuwe krijg je pas als er iets verandert. Na veel zoeken vond ik een specificatie op het internet van mijn AOW (standaardbedragen, toch!), maar niet van mijn pensioentje. Maar allah, het bedrag op mijn kopie bankafschrift kwam overeen met het laatste gespecificeerde bedrag van meer dan 3 maanden terug. Dus ogestuurd en wachten, wachten wachten. Geen reactie. Nadat ik de ANWB aanzette namens mij actie te ondenemen, mocht (nee moest) ik bellen. Te priivacygevoelig om te mailen, hahaha, na alle zaken die ik mailen moest! Om te horen dat er een achterstand was in de behandeling van aanvragen. Nee, dat ik al ruim een maand wacht op een kaart is geen reden voorrang te krijgen! En nee, die problemen zijn nog niet opgelost als ik op vakantie ga. En nee, voorrang is niet mogelijk. Dank ICS waar je ook zonder een cent schuld naar en creditcard kan fluiten!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Bedrijfsvoering,
Privacybescherming,
Klantvriendelijkheid,