Na 20 jaar klant moet ik ineens mijn financiele situatie doorgeven . En die vinden ze ineens bij Visa niet kredietwaardig en zonder enige toelichting of excuus wordt je eruit gegooid na 20 jaar. Heb een prima inkomen geen schulden bij Visa en ook nergens anders en een lage hypotheek..als ik dan ook om telefonische uitleg vraag krijg ik een ontzettend leeg antwoord. Lijkt mij dat er dan een minimum grens qua inkomen gesteld wordt of BKR registraties meegenomen worden maar nee,niets is minder waar, minimum benodigd inkomen hebben ze niet volgens hun eigen zeggen. Is gewoon een eigen beoordeling van hunzelf maar kan totaal niet onderbouwd worden hoe en wat. Ze willen mij wel graag als klant behouden maar dan een ander type kaart en vraag dat dan te regelen. Maar nee, pas als de andere kaart die hunzelf geblokkeerd hebben vanaf mei verloopt moet IK zelf opnieuw bellen en ZELF een nieuwe kaart aanvragen.. nou dacht het niet. Heb meteen ergens anders een kaart aangevraagd en deze ontvang ik over 5 werkdagen want zij hebben in een paar minuten tijd zo bekeken bij BKR dat ik geen schulden heb, prima inkomen en wel genoeg draagkracht heb!! Echt jammer hoe jullie met jullie klanten omgaan.....en dat na ca 20 jaar loyaliteit!!
Zwakke punten
Service