Tja, had ik maar naar mijn vrouw geluisterd...
Ik vond het wel een goed idee.. een prepaidcard. Geen risico en lage kosten.
Mijn vrouw had me gewaarschuwd maar ik ben een beetje eigenwijs, soms!!
uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat ze toch gelijk had.
haar conclusie vooraf:
Dit bedrijf is opgezet door iemand die weet dat een grote groep mensen problemen hebben met het verkrijgen van een creditcard bij een reguliere Nederlandse bank. waarom zou je anders niet gewoon naar de Rabo of de ING gaan?
Het concept is mensen 90,- afhandig maken en dit door NIET REAGEREN ook niet terug te geven.
Na acceptatie van je kaart blijkt dat je deze kaart maar voor 1000,- per jaar kunt opwaarderen. eigenlijk flut zoals ze hier in Brabant zeggen. Hierdoor zijn mensen eerst een paar weken boos en proberen alles in het werk te stellen om toch meer dan op te kunnen waarderen. wanneer dit niet lukt dan willen ze van de kaart af maar dan zijn ze over de 14 dagen opzegtermijn heen en komen ze van een koude kermis thuis.
Mocht je onverhoopt binnen de 14 dagen opzeggen en je denkt dan blij te zijn dat het je gaat lukken.. Helaas, ze reageren niet en na een paar maanden krijg je de incasso aan de deur of je hebt ( zoals ik ) 150,- opgewaardeerd en zegt 10 minuten later op en kan alsnog naar je geld fluiten omdat..ja..ja.....ze niet reageren.
Dus al met al.. misleidend..oplichters..misbruik maken van.. zakken vullers..
Sterke punten
voor VIABUY heel veel sterke punten.. voor de klant 0, zero..
Zwakke punten
tja..