Na een hack op de Rabobank is er veel geld van mijn kaart gestolen. Ik heb dit aangekaart bij de maatschappij en het werd in behandeling genomen.
Nu heb ik deze pas alleen als ik bijv met vakantie ga, vaak heb je dan een creditcard nodig.
Ik ben dus geen rijke snuiter die wel even honderden euros kan missen.
Zoals mijn eerdere uitleg, ik kijk daardoor niet elke dag op de gegevens van mijn kaart en er werd een boel geld van mijn prive rekening gehaald.
De maatschappij maakt fout op fout, moet ze 5x bellen om mijn geld terug te krijgen.
Denk je via de Rabobank safe te zitten. Boet dus, je kan zo 2 weken moeten wachten op je geld en heb je financiële problemen!
Sterke punten
Mijn credit prive werd aangepast
Zwakke punten
Slechte service, door meerdere fouten zit ik in de problemen en kan men zogenaamd ivm protocollen niet zomaar mijn geld terug vragen.