Ik heb deze kaart aangevraagd op 6-12
de kaart moest opgewaardeerd worden met 90 euro mij is verteld dat ik na opwaardering dit kan gebruiken en geld voor mij was.
Na mailen waarom ik een aanmaning krijg kwam de aap uit de mouw tot gevlogen incassobureau
ik ga een zaak starten over Viabuy ik roep iedereen op die hier mee te maken heeft of gehad te reageren
Sterke punten
bedreigen
Zwakke punten
informatie
klantenservice
Bezoek VIABUY Reviews over VIABUY
misschien toch beter de voorwaarden leven voor je iets aanschaft. ik weet dit is niet de makkelijkste kaart ze hebben echt een communicatie probleem maar verder werkt de kaart prima zelfs in Colombia werkt het. en die 90 is elke 3 jaar dus na 3 jaar krijg je automatisch een verlenging als je de kaart niet op zegt. ze doen alles volgens de regels. dus denk dat je niet ver komt met je zaak tegen hen. maar hoor het graag hoe het gaat.
Ik heb hier ook mee te maken gehad. Veel mensen werden misleid omdat de voorwaarden pas ACHTERAF duidelijk gemaakt worden.
Ik denk dat de meeste mensen zelf maar verzinnen wat ze lezen ,want het staat er duidelijk dat je voor 3 jaar betaald ,
ik zelf heb nog geen betere prepaid creditcard gezien dan die van viabuy , hoe zo duur ? iets kopen met de kaart op internet kost wat ja bij elke creditcard, geld pinnen kost ook ja maar geld overmaken naar een rekening kost niks ,geld laten storten van een rekening naar jou kost ook niks ,tanken of in een winkel betalen kost jou ook niks ,
je id level verhogen kost iets meer tijd maar er moet gecontroleerd worden of alles klopt en als dat klopt word het gewoon verhoogt.
prima kaart :-)
de mensen die anders zeggen lezen niet goed en dan lopen klagen (waarom een kaart bestellen als je hem toch niet gebruikt en dan maar klagen dat je moet betalen , terwijl het beschreven staat dat je 3 jaar voor uit betaald .koe koek )
Heb wil interesse om een zaak te beginnen tegen viabuy.De kaart was wel degelijk gratis zoals er stond vermeld en de voorwaarden en dus kleine lettertjes krijg je inderdaad pas na je zogenaamde gratis bestelling. Heb al contact opgenomen met het Europees Consumenten Centrum. Zij zijn al met dossier bezig en ben er ook al voor naar het Juridische loket gegaan. Zij gaan een zaak starten via Engeland omdat het bedrijf onder de Engelse wetgeving valt. Er zijn alle klachten vanuit heel Europa over PPRO FINANCIAL viabuy. Trap er dus niet in! Bovendien staat in de voorwaarden dat ze die mogen aanpassen en veranderen zonder jouw toestemming en wanneer ze willen en dat ze administratiekosten berekenen a 130 per uur. En 10 per maand voor elke maandag dat je kaart in-actief is of blijft en niet gebruikt wordt. Ofterwijl je bent gedwongen de kaart te gaan gebruiken...? Ondertussen ligt er in plaats van een nota van 89 nu wel een nieuwe nota van interim Justitia incasso van 130 waar ik nog nooit wat mee gedaan heb. Er wordt gedaan alsof die 89 gewoon voor eigen gebruik is als een eerste storting na 2 weken en gezegt dat de qe 3 jaar gratis zijn. Het zijn gewoon oplichters dus. Wat ik heb geleerd uit de zakenwereld is dat je Engelse bv's wanneer ze hier vanuit Nederland zaken doen altijd moet wantrouwen. Dat het dan sowieso al belastinggesjoemel is of andere gedoe. Dus neem sowieso even contact op met het ECC en juridisch loket enzo. Maar laat even weten als je een zaak gaat beginnen tegen ze want ik doe dan in elk geval mee. Succes ermee, groetjes
hier ook zeer slechte ervaringen, krijg ook geen antwoord meer op; [email protected], let me know als het een zaak kan gaan worden
Hier ook iemand die op de blaren zit. Ik ben nu 2 jaar verder en weiger te betalen. Ze hebben inmiddels hun website inderdaad aangepast qua algemene voorwaarden en kosten voor de kaart. Maar voorheen stond dat niet zo vermeld. Je moest die 90 euro erop zetten om de kaart te activeren, niet om hem te hebben want die was gratis! Zo stond dat toen de tijd vermeld. Ik heb toen de kaart ontvangen en nog niet geactiveerd want ik had hem nog niet nodig, had heb besteld omdat hij gratis was en het wel handig vond om hem alvast te hebben voor wanneer wel nodig. Toen werden ze opdringerig met een paar mails en telefoontjes. Toen heb ik ze ook verteld dat ik hem niet ga gebruiken want het voelde niet goed, en ik kon zo 1,2,3 geen 90 euro missen voor een simpele activatie (wat achteraf na storting niet eens voor eigen besteding zou zijn) Ik heb toen telefonisch aangegeven geen gebruik te willen maken van hun diensten. Voor ik het wist had ik met Intrum Justitia te maken....(ook zij kunnen beter hun bedrijfsnaam wijzigen of gewoon Justitia weg laten!)
Bezoek VIABUY Reviews over VIABUY