mensen trap er niet in ....

mensen trap er niet in ....

ik heb nu ook de positieve 4 reviews gelezen, klopt er niets van ..... kosten kosten kosten ca. 1,5% van het bedrag dat je opwaardeert is voor viabuy telkens weer, service die je er voor krijgt 0,0000% zelf voor de sms voor de pin betaal je, hier mijn kostenoverzicht:


11-03-2015 83607xxxx
Opwaardeer kosten voor iDEAL.
EUR -0,70

08-03-2015 836071283
Vrijwillige sms kosten voor kaart met public token 83607xxxx
EUR -0,19

08-03-2015 83607xxxx
Opwaardeer kosten voor iDEAL.
EUR -1,49

01-03-2015 83607xxxx
Opwaardeer kosten voor iDEAL.
EUR -1,40

07-02-2015 83607xxxx
Opwaardeer kosten voor iDEAL.
EUR -0,88

07-02-2015 83607xxx
Opwaardeer kosten voor iDEAL.
EUR -1,75

07-02-2015 83607xxxx
Jaarlijkse kosten van 01-02-2017 tot 31-01-2018 voor kaart 83607xxxx.
EUR -29,90

07-02-2015 83607xxxx
Jaarlijkse kosten van 01-02-2016 tot 31-01-2017 voor kaart 83607xxxx.
EUR -29,90

07-02-2015 83607xxxx
Jaarlijkse kosten van 01-02-2015 tot 31-01-2016 voor kaart 83607xxxx.
EUR -29,90

07-02-2015 83607xxxx
Opwaarderen: 1EDSAAE CARDSTATUS.COM MAST van R.C. BOSSxxxx

ik heb de kaart alleen gebruikt om by amazon. bestellingen en bij innogame te betalen, dat ging zonder problemen, een nederlands bedrijf wat via barcelona afboekt EVIANO DIGITAL BARCELONA ESP wilde ipv 1 euro 25.90 afboeken, daar begon het gezeik mee, ik heb de kaart vandaag opgezegd.

Renato

00:11 (vor 19 Stunden)

an service.nl
ik heb geen vervangende card bestellt, nu worden er 25 euro van mijn kaart ingehouden , dan had ik net zo goed dat geld bij die oplichters in spanje kunnen laten.

ik wil geen nieuwe card, met die oude card is niets mis, ik wilde alleen een bedrag storneren, houd die nieuwe card,

renato
Customer Service

10:38 (vor 8 Stunden)

an mich
- Van Viabuy Klantenservice -

Beste Meneer Renato,

Dank u voor uw aanvraag.

In overeenkomst met onze Algemene Voorwaarden, in het geval dat uw kaart verloren of gestolen is sturen wij u onmiddellijk een vervangende kaart door om misbruik van uw kaart en /of kaartgegevens te voorkomen.

Wij vertrouwen erop dat wij u van dienst zijn geweest en wensen u bevredigend gebruik van de VIABUY prepaid MasterCard in de toekomst.

Let u er aub op de voorwaarden onder paragrafen 11 en 12 van de VIABUY Algemene Voorwaarden die van toepassing zijn voor geschillen en vervangende kaarten.

Wij vertrouwen erop dat wij u van dienst zijn geweest en wensen u bevredigend gebruik van de VIABUY prepaid MasterCard in de toekomst.

Met vriendelijke groeten,

VIABUY serviceteam

[email protected]


11-03-2015 23:12 - Renato schreef:
Bereich mit Anhängen
Vorschau für Anhang "CARD_SERVICES_DISPUTE_CLAIM_FORM_v1.0_NL.pdf" ansehen
[PDF]
Renato

15:45 (vor 3 Stunden)

an Customer
hallo,

zijn jullie dan helemaal betoetert? IK BEN MIJN KAART NIET KWIJT. IK WIL GEEN NIEUWE !!!!!!!!!!!!!!


ik wil alleen maar dat er een transactie ongedaan gemaakt werd, omdat ik voor deze enkele transactie geen toestemming heb gegeven!!!!!!!!!


het gaat om deze transactie:


08-03-2015 83607xxxx
EVIANO DIGITAL BARCELONA ESP
EUR -25,90
Customer Service

16:25 (vor 2 Stunden)

an mich
- Van Viabuy Klantenservice -

Beste Meneer Renato

Dank u voor uw aanvraag.

Ook in het geval dat er ongeautoriseerde transacties worden uitgevoerd met uw kaart zijn wij verplicht om uw huidige kaart te blokkeren en vervangen aangezien wij reden hebben om te aan te nemen dat uw kaartgegevens niet meer gewaarborgd zijn.

Bijgevoegd in deze e-mail vindt u ons transactiegeschilformulier. Om uw chargeback verzoek te kunnen behandelen, dient u dit formulier in te vullen en het ons terug te sturen als bijlage in een e-mail of per post naar het onderstaande adres:

Card Services
Landsberger Straße 110
Central Tower
80339 Munich, Germany

In het geval dat uw transacties als “lopende” worden weergegeven in uw transactiegeschiedenis, vragen wij u om te wachten totdat de transactie afgerond is en daarna het geschilformulier te sturen. Wij kunnen uw verzoek behandelen enkel nadat de transacties volledig afgerond zijn. Wij zullen uw chargeback verzoek verwerken zodra wij uw volledig ingevulde formulier hebben ontvangen en zullen u via e-mail op de hoogte brengen van het resultaat.

Let u er aub op de voorwaarden onder paragrafen 11 en 12 van de VIABUY Algemene Voorwaarden die van toepassing zijn voor geschillen en vervangende kaarten.

Wij vertrouwen erop dat wij u van dienst zijn geweest en wensen u bevredigend gebruik van de VIABUY prepaid MasterCard in de toekomst.

Met vriendelijke groeten,

VIABUY serviceteam

[email protected]


12-03-2015 09:38 - Customer Service schreef:
Bereich mit Anhängen
Vorschau für Anhang "CARD_SERVICES_DISPUTE_CLAIM_FORM_v1.0_NL.pdf" ansehen
[PDF]
Renato

17:35 (vor 1 Stunde)

an Customer
dit is toch gewoon geldklopperei, ik zeg dat niemand mijn gegevens heeft, alleen dat die gasten in spanie ipv 1 euro .... 25,90 euro hebben afgechreven of wilden afschrijven, zo ... om 25.90 euro terug te krijgen willen jullie nu 25 euro voor een vervangende kaart, of de een of de ander, ik ben dus 25 euro kwijt ... stort het geld terug op mijn rekening, ik zeg die kaart bij deze op, jullie zijn gewoon weg ook een stelletje oplichters ... eerst voor drie jaar de kosten innen, staat nergens duidelijk beschreven, dan voor iedere keer storten geld vangen, en dan nog belachelijk een kaart vervangen waar het niet nodig is, alles alleen maar om geld te vangen, ik zeg dus mijn contract met jullie bij deze op
Renato

17:39 (vor 1 Stunde)

an Customer
nog eens duidelijk, ik wil geen nieuwe kaart, ik wil dus helemaal geen kaart meer van jullie, stort die 25 euro en het resterende saldo weer terug naar mijn rekening bij de rabobank, met oplichters doe ik geen zaken

Sterke punten
snel

Zwakke punten
oplichterij, verstopte kosten, geen service

Bezoek VIABUY Reviews over VIABUY

1 reactie

Ik heb net 100€ gestort voor activering van de kaart en ineens ging daar 90€ voor kosten van de kaart. Wie rekent er nu voor een mastercardje prepaid 90€ kosten aan, geen enkele bank doet dit zelfs. Nergens staat vermeld dat ze die kosten er gingen afhalen anders had ik NOOIT maar dan ook NOOIT die 100€ gestort. Voor mij is dit heel veel geld dat ik verloren ben. Dus aub mensen blokkeer dit bedrijf, dit moet failliet

Bezoek VIABUY Reviews over VIABUY

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over VIABUY
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden